ویزای ایران

بسیاری از اتباع خارجی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند علاقه مند سفر به ایران هستند، از این رو داشتن جذابیت ها و اماکن دیدنی ایران و بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری هر مسافری را به سمت خود جذب می کند. اما برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای ایران هستید. در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات کاملی را از این موضوع خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به ایران

ایران یکی از زیباترین کشورها در آسیا است که با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و طبیعتی بسیار زیبا در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است. این کشور از سمت جنوب با کشورهای خلیج فارس و دریای عمان، از سمت شمال با دریای خزر، ترکمنستان، ارمنستان و آذربایجان از سمت غرب با عراق و ترکیه و از سمت شرق با افغانستان و پاکستان مرز مشترک دارد. در ایران بیش از 89 میلیون نفر زندگی می کنند؛ این کشور با داشتن مساحتی در حدود 1 میلیون 648 هزار کیلومتر در قاره آسیا قرار گرفته است. واحد پول این کشور ریال بوده و مردم ان به زبان فارسی صحبت می کنند. اگر قصد سفر به ایران را دارید لازم است بدانید که آب و هوای این کشور 4 فصل می باشد به طوری که مناطق شمالی دارای آب و هوای معتدل و بارانی، مناطق جنوبی آب و هوای گرم و خشک مناطق شرقی و غربی نیز اب هوای کوهستانی دارد.

مردم ایران بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و با توجه به این بیشتر ساکنان این کشور علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند با مسافران و گردشگرانی که به ایران سفر می کنند می توانند ارتباط برقرار کنند. یکی از نکاتی که می بایستی در سفر به این کشور در نظر داشته باشید ترافیک است بنابراین در برنامه ریزی خود برای سفر حتما زمان بندی مناسب را درنظر بگیرید تا برنامه سفر شما دچار مشکل نشود. همانطور که گفتیم برای سفر به ایران نیازمند اخذ ویزا هستید که در ادامه جزئیات ان را بیان خواهیم کرد.

اخذ ویزای ایران

همانند دیگر کشورها ایران نیز در هنگام ورود مسافر و یا گردشگر قوانین خاص خودش را دارد از این رو اگر می خواهید به این کشور سفر نمایید باید هدف خود از سفر را مشخص کنید. ویزای های ایران شامل ویزای کاری، ویزای اتباع، ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی و یا انواع دیگر آن می باشد. اگر قصد دارید که برای تفریح و گردشگری به این کشور سفر نمایید می بایستی ویزای توریستی ایران را اخذ نمایید. این ویزا به شما اجازه می دهد که در مدت کوتاهی در ایران باشید ویزای ایران به صورت برچسب یا الصاقی نمی باشد بلکه به صورت کاغذی و جداگانه می باشد. این ویزا از زمان صدور به مدت 3 ماه اعتبار دارد و از زمان ورود به ایران شما 30 روز اجازه اقامت خواهید داشت. البته در صورتی که بخواهید این ویزا را تمدید نمایید با موافقت پلیس اتباع امکان تمدید آن بین 60 تا 90 روز وجود خواهد داشت. ویزای توریستی ایران و یا ویزای تجاری بین 5 تا 10 روز صادر می شود و صدور ویزای مولتی ایران نیز ممکن است تا 25 روز زمان ببرد.

سفر به ایران بدون ویزا

اتباع برخی از کشورها شامل قانون لغو روادید هستند و برخی دیگر هم می بایستی هنگام ورود به ایران ویزای خود را دریافت نمایند. به عنوان مثال اتباع کشورهای آذربایجان و ارمنستان (90 روز)، لبنان، سوریه، مصر (20 روز)، بولیوی (30 روز)، ونزوئلا (15روز) مالزی، ترکیه و چین (21 روز) می توانند بدون ویزا در ایران حضور داشته باشند. البته توجه داشته باشید اتباع این کشورها می بایستی از کشور مورد نظر وارد ایران شوند و در غیر این صورت شامل قانون لغو روادید نمی شوند. اتباع برخی دیگر از کشورها نیز همانند امارات، هند، ژاپن و سنگاپور هم می توانند به صورت گروهی بدون دریافت ویزا به ایران سفر کنند توجه داشته باشید که این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در این زمینه با کارشناسان ویزا یونایتد تماس بگیرید.

شرایط اخذ ویزای ایران

اگر قصد دارید به ایران سفر کنید میزبان می بایستی یک شهروند و یا یک شرکت ثبت شده ایرانی باشد و از طرفی می بایستی مدارک مورد نظر شامل پاسپورت، یک قطعه عکس، کارت ملی میزبان، تکمیل اطلاعات مسافر و میزبان را ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با کارشناسان سفر هالیدی ویزای خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دریافت نمایید.

  با ثبت آنلاین ویزای ایران در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین ایران

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :